یکی از کلیشهایترین جملات که معمولاً در زمان خریدهای حضوری از گذشته تاکنون بر روی دیوار بیشتر مغازهها دیدهایم، جملۀ «جنس فروخته شده پس گرفته نمیشود» میباشد که همگی ما با آن آشنائی داریم و در مورد خریدهای حضوری با توجه به اینکه خریدار فرصت کافی برای بررسی کامل کالاهای موجود در فروشگاه از نظر رنگ، جنس، فرم ظاهری و... را دارد، بنابراین شاید در مورد خریدهای حضوری جملهای کاملاً بجا و منطقی باشد.
آیا با توجه باینکه در خریدهای اینترنتی ما فقط با مشاهده یک یا چند عکس موجود بر روی فضای مجازی و توضیحات درج شده توسط فروشنده نسبت به انجام خریدهای خود اقدام مینمائیم، جمله فوق میتواند مناسب باشد؟ آیا با توجه باینکه امکان عدم تطابق رنگ، جنس و یا سایز محصول (در مورد پوشاک و کفش) با آنچه که در فضای مجازی دیدهایم وجود دارد میتوان قواعد خرید حضوری را برای خریدهای اینترنتی نیز یکسان در نظر گرفت ؟
در پاسخ به سوالات مطرح شدۀ بالا به اطلاع مشتریان گرامی میرسانیم که فروشگاه اینترنتیِ «واسهتو» بمنظور اطمینان خاطر و رفاه حال شما عزیزان، امکان بازگشت کلیۀ اجناس فروخته شده را با شرایط و قواعد زیر فراهم ساخته است.
قوانین بازگشت کالا در فروشگاه اینترنتیِ "واسهتو"
• اگر محصول خریداری شده دارای عیب، ایراد و یا نقص ظاهری باشد، همچنین اگر به دلایلی مانند مناسب نبودن سایز یا عدم پسند و... تمایل به بازگرداندن محصول خریداری شده را داشته باشید، باید کالای مذکور را ظرف مدت 2 روز از تاریخ دریافت آن از پست، بدون استفاده نمودن و بدون وارد آوردن آسیب، در همان بستهبندی قبلی، توسط پست به آدرس دفتر فروشگاه ارسال نمائید.
• هزینۀ پستی بازگشت محصول خریداری شده بر عهده خریدار میباشد.
• عین مبلغ دریافتی در قبال کالا، پس از دریافت آن با شرایط فوق در دفتر فروشگاه، به شمارۀ کارت بانکی شما واریز خواهد شد.
لغو سفارش بعد از ثبت خرید در فروشگاه اینترنتیِ "واسهتو" (قبل از تحویل کالا به پست)
• لغو سفارش ثبت شده برای یک کالا، قبل از تحویل آن به پست توسط فروشگاه اینترنتیِ «واسهتو» از طریق تماس با کارشناسان فروش فروشگاه بوسیله شمارۀ تلفن 09141090213 و یا از طریق واتسآپ با همین شماره امکانپذیر میباشد که در اینصورت عین مبلغ دریافتی در قبال کالا بعلاوۀ هزینۀ پستی دریافتی بصورت کامل به شمارۀ کارت بانکی شما واریز خواهد شد.
